28 Haziran 2008 Cumartesi

Azerbaycan Kültür Merkezinin 1.Genel Kurulu Yapıldı.

28.6.2008 Cumartesi günü derneğimizin genel kurulu yapıldı.

Genel Kurulda, merkezimizin kuruluş ilkelere ve çalışma prensipleri görüşüldü, Azerbaycan Kültür Merkezi derneğinin, kuruluş ilkeleri ve çalışma prensipleri adıyla, 19 maddelik metin oluşturuldu..

Türkiyede yaranmış olan, Türkiye Azerbaycan Dernekleri Federosyonuna katılma kararı alındı.

Tüzüğün, dernek yöneticileriyle ilgili bölümünde değişiklik yapılarak, yönetim kurulu üyeleri sayısı 11'e çıkarıldı.

Yönetim kuruluna seçilen 11 kişi, yedeklerde yer alan 11 kişi, denetleme kurulu asıl ve yedek 6 kişi, toplamda 28 kişi, eşit söz hakkına sahip,danışma kurulu olarak adlandırıldı.
Kültür Merkezimizin tüm faaliyetlerinin 28 kişilik danışma kurulunun kararıyla ve çalışmasıyla yapılmasına karar verildi.

Sonunda da Danışma Kurulu üyeleri şöyle belirlendi (yönetim kurulu asıl , yedek ve denetleme kurulu asıl, yedek üyelirleri )

Yönetim Kurulu asıl üyeliklerine;
Cemal Mehmethanoğlu, Nazim Aliyev, Rıfat Karaca, Gürbüz Vurkır, Asif Qurbanov, Hüseyin Güzel, Hasan Ocak, Afet Rustemova, Serane Şuay, İsa Ambarcı, Güven Sevilmiş,

Yönetim Kurulu yedek üyelirlere;
Fuat Acarlı, Atalay Ekinci, Orhan Çiftçi, Natavan Ünal, Nilgün Özbey, Fatih Akıcı, Volkan Özışık, Ferid Muradov, Kemal Aksüyek, Lokman Kızılören,Oktay Şafi, Celal Mehmethanoğlu,

Denetim Kurulu asıl üyeler;
Halim Yıldırım, Şaban Akıcı, Nilgün Özbey

Denetleme Kurulu yedek üyelirlere;
İsmet Develi, Saffet Yahşi, Qara Çetinkaya,

Hiç yorum yok: